24. фебруар 2011.

Razglednica stigla posle 100 godina

Razglednica koju je poslao britanski vojnik tokom Prvog svetskog rata, stigla je nakon 94 godine i to na pogrešnu adresu.

Artur Finčafred, tada devetnaestogodišnji vojnik, razglednicu je poslao svojoj sestri Elen u januaru 1916. godine iz svog kampa u Njuhevenu u Istočnom Saseksu, dan pre nego je otišao na ratište u Francusku.

"Draga Elen, šaljem ti ovu razglednicu da znaš da te nisam zaboravio. Na drugoj strani razglednice ćeš videti naređenja koja sam dobio za sledeću sedmicu. Jadan ja. Javi mi se. Tvoj brat Artur", napisao je mladi vojnik svojoj sestri.

Arturova razglednica nije stigla na pravu adresu. Artur je poginuo dve godine kasnije, a njegova sestra Elen je umrla 1964. godine.

Kada je razglednica nakon 94 godine napokon stigla, dostavljena je na krivu adresu, preko puta kuće na koju je adresirana.

"Razglednica je stigla zajedno sa drugom poštom. Nismo mogli verovati svojim očima. Ne samo da je dostavljena 94 godine nakon što je poslana, nego je donesena na pogrešnu adresu. Kada smo je pročitali, obuzele su nas emocije", rekla je Lorin Blič, na čiju je adresu greškom stigla ova razglednica.

Blič je nakon toga pronašla Arturove rođake, Briana Bukstona i Andželu Finč i predala im razglednicu.

"Ovo je neverovatna i tužna priča. On je tragično poginuo i nikada nije saznao da njegova sestra nije dobila razglednicu. Žao mi je Elen, jer su ona i njen brat bili bliski. Ona nije primila razglednicu, ali mi je drago da je bar dostavljena našoj porodici", rekao je Bakston, prenose britanski mediji.
 

Нема коментара:

Постави коментар